sobota, 3 kwietnia 2021

Komunijnie w beżach

Witajcie w Wielką Sobotę. 

Kartki wysłane?
Koszyki już poświęcone? 
Ja za dużo kartek wielkanocnych nie robiłam w tym roku, 
bo poczta do Polski działa jak działa, 
więc przychodzę do Was dzisiaj z kartką komunijną w beżach i złocie. 
Na początku zamysł był taki, żeby zrobić ją z kwiatami z foamiranu, 
ale że wyszła mi mocno warstwowa i dużo się na niej dzieje, 
więc już pominęłam foamiran całkowicie. 

Do jej zrobienia użyłam jakże uniwersalnej kolekcji Simple Story Beige 3.


Motylek z Arkusza Motyli to taka wisienka na torcie.




Użyłam: 

Simple Story Beige 09

Simple Story Beige 01 oraz  02

Arkusz do wycinania Simple Story Beige


Motylek z Arkusza Butterflies



A tutaj kartka 'na żywo' 

 



Pozdrawiam Was gorąco i życzę Wesołego Alleluja! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)