piątek, 23 kwietnia 2021

komunijny box dla chłopca

Witajcie! 
Maj zbliża się wielkimi krokami, 
a to oznacza pamiątki Komunii Świętej. Robicie? 
Ja bardzo lubię robić boxy na tę okazję i dlatego też 
na dzisiejszą inspirację zrobiłam dla Was komunijny box 
dla chłopca z kolekcji Cebebrations Blue, który udekorowałam 
moimi ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu 
oraz wycinankami z arkusza do wycinania. 

Boxa okleiłam na zewnątrz papierem Arkusz 03/04 a na wieczko 
użyłam arkusze 03/04  oraz 01/02 





Na środku boxa zrobiłam mini pudełeczko na pieniądze, 
na którym stoi kielich z hostią ozdobiony kwiatami. 
Do zrobienia środka użyłam: arkusz 03/04, 07/08 oraz 
wycinanki z arkusza do wycinania Celebrations Blue Flowers. 
Do każdej kompozycji kwiatowej dodałam listki wycięte z arkusza Leaves.




Użyte produkty: 










Zostawcie ślad po sobie, jeśli się Wam podoba. 
Pozdrawiam Was gorąco! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)