piątek, 9 kwietnia 2021

Niebieska kartka z życzeniami.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam gratulacyjną kartkę, w kolorze niebieskim, który zresztą jest moim ulubionym kolorem. Tak więc tworzenie z kolekcji "Sapphire Days" dla mnie to sama przyjemność.  Użyłam też liści i motylka z arkuszy. Kartka jest wielowarstwowa, bo takie najbardziej lubię robić

 I dag vil jeg vise frem et blått gratulasjonskort. Blå er min yndlingsfarge, så når jeg har disse flotte papirene i serien Sapphire Days, så er det en fornøyelse å lage kort. 
På dette kortet har jeg også klippet ut blad og en sommerfugl. Jeg liker å lage kort hvor det er lag på lag, og her ser du resultatet. 

Żeby stworzyć efekt 3D kleiłam na kostkach dystansowych
Jeg har bygd opp kortet med 3D-limputer for å få dybde i kortet.
Jak zwykle w środku zostawiłam miejsce na życzenia, ale dodałam także cytat.
Jeg har stemplet et gratulasjonsvers inni kortet. 
Som alltid har jeg plass til å skrive en personlig hilsen også inni kortet. 

Żeby kartce nadać nieco delikatności, gdzieniegdzie dodałam białej farby.
Blomster, blad og pynten ellers har fått litt hvit maling over seg for å skape litt liv. 

Moją prace wykonałam z tych produktów:
Jeg har brukt disse produktene: 

 

 


Życzę miłego dnia!
Da ønsker jeg deg en fin dag!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)