niedziela, 25 kwietnia 2021

Kartka z życzeniami.


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam gratulacyjną kartkę dla przyjaciółki.

 I dag vil jeg vise deg et gratulasjonskort jeg har laget til en god venninne. 

Jak już kiedyś wspomniałam, uwielbiam niebieski. I właśnie ta kartka jest w takim odcieniu, zrobiłam ją z kolekcji Sapphire Days.

Som jeg tidligere har nevnt, så er jeg utrolig glad i blått. Og som du ser, så er hele kortet laget i blåtoner med mønsterpapir fra serien Sapphire Days. 

Użyłam na niej  także kwiatów wycinanych z arkusza.

Jeg har også klippet ut blomster fra klippearket Sapphire Days Flowers.
Wewnątrz kartki dodałam gotowy tekst, ale jest także miejsce na osobiste życzenia.

Inni kortet har jeg stemplet en gratulasjonstekst. Jeg har også laget plass til å skrive en personlig hilsen inni kortet.
Kwiaty delikatnie musnęłam białym gessem i brokatem. 

Om du ser nøye på blomstene så har de fått litt hvit gesso og glitter over seg
Mam nadzieję, że kartka się Wam na tyle spodobała, że zainspirujecie się nią.

Håper du liker kortet og lar deg inspirere. 

Produkter:





Ønsker deg en fin dag!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)