piątek, 2 kwietnia 2021

Żółto i różowo

Witajcie, tu Monika :)
Dziś kolejna porcja kartek wielkanocnych, mówiłam ostatnio, że będzie hurt ;) 
Chociaż obie kartki okleiłam delikatnym papierem Sapphire Days 09/10, ale za sprawą dodatków każda jest inna.

 
Pierwsza kartka ma dodatki w kolorze różowym, 
do różowych kwiatów z foamiranu dodałam śliczne kwiatuszki wycięte z papieru
a całość uzupełniły listki z arkusza Cut Out Sheet  Leaves 3
Uwiłam też gniazdko z sizalu i włożyłam do niego jajka.
 


Druga kartka jest w odcieniach błękitu, który przełamałam żółtymi kwiatami z foamiranu. 
Dodałam niebieskie kwiatuszki z arkusza Sapphire Days Cut Out Sheet Flowers i listki z Cut Out Sheet  Leaves 3
W powstały gąszcz włożyłam jajka, a nad nim znalazł też miejsce motylek z Butterflies Days Cut Out Sheet.
 



 Użyte produkty:

 
 
  Życzę wesołych świąt!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)