sobota, 23 października 2021

At the beach

 Witam wszystkich!

Dzisiaj pokazuję moją pracę ostatni raz w ramach gościnnego DT.
-Wspomnienia z plaży trwają całe życie -
Zawsze mam wspaniałe wspomnienia z wakacji
nad Bałtykiem, niezapomniane chwile.

  Welcome everyone!

Today I will be sharing an inspiration project with you for the last time.
- Memories made at the beach last a lifetime -
I can only agree, I always have wonderful memories of holidays 
at the baltic sea, unforgettable moments.

 

Użyłam przepięknej kolekcji "Sapphire Days", 
w której kocham te wszystkie odcienie niebieskiego, 
które tak dobrze pasują do projektów zainspirowanych morzem.

 I used the beautiful paper collection
'Sapphire Days', love all the shades of blue, 
always matching for sea inspired projects.

some close up's




 Mam nadzieję, że naprawdę udało mi się Was zainspirować!
Pamiętajcie dodawajcie do swoich projektów coś wyjątkowego 
i nigdy nie bój się spróbować czegoś nowego!
Na tym blogu możecie znaleźć wiele inspiracji każdego miesiąca!

Dziękuję Wam bardzo!!
Miłego tworzenia!
Kerstin

  Really hope that I was able to inspire you!  
 Add something unique to your project
 that you like and never be afraid to try something new!
 There is so much inspiration shared on this  blog each month !
Thank you very much!! 
Happy crafting!
Kerstin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)