środa, 27 października 2021

Tagi z kolekcji Amidst the Roses

Cześć wszystkim!

Dziś przychodzę do Was z nowymi tagami z najdelikatniejszej kolekcji Amidst the Roses.

Rozmiar tagu 14,5 * 10

Tło urozmaiciłam kawałkiem koronki.

Wycięłam liście i dodałam kilka tekturek.

Motyla wykonałam z kalki kreślarskiej.

Jako dodatki użyłam koralików, kamyczków i cekinów. 

Всем привет!

Сегодня я к вам с новыми тегами из нежнейшей коллекции Amidst the Roses.

Размер тегов 14,5*10

Фон усложнила отрезком кружева.

Вырезанные листочки, немного вырубки.

Бабочка из кальки.

В качестве топпингов использовала бусины, бисер и пайетки.







Zapraszam do obejrzenia filmu, jak powstały tagi.
Приглашаю вас посмотреть фильм, как создавались теги.


Materiały użyte w pracach:

Используемые материалы:



Приятного творчества!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)