sobota, 9 października 2021

Okrągłe pudełko na słodki prezent. Inspiracja od Eleny Senkovsaya.

Witajcie przyjaciele!
Po przerwie znów jestem z Wami. 
Dzisiaj przygotowałam na inspirację okrągłe pudełko na upominek z kolekcji Vitage Garden 

 Привет друзья!
Давно мы свами не общались и я не показывала вам свои работы. Исправляюсь) 
Для вашего вдохновения из коллекции Vintage Garden я создала круглую коробочку для сладкого подарка.


Pudełko zrobiłem z grubego papieru i okleiłam go ze wszystkich stron papierem ozdobnym. Ramka vintage stała się głównym elementem dekoracji wieczka , którą uzupełniłam o wycinane elementy kwiatowe, koronki, materiałowe kwiaty i liście, gałązki z koralikami oraz zawieszkę z kryształkiem.

Коробочку я сделала из плотной бумаги и обклеила скрапбумагой. Основным элементом декора крышки коробочки я сделала винтажную рамочку и дополнила ее вырезанными цветочными элементами, кружевом, тканевыми цветочками и листиками, веточками с бусинками и стразовой подвеской.





Zapraszam też do obejrzenia prezentacji video mojej pracy.
Предлагаю вам посмотреть небольшой видеообзор моей коробочки.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja :) 
Очень надеюсь, что вам коробочка понравилась так же как и мне)
В работе использовала коллекцию  Vintage Garden 










Спасибо всем за внимание и до новых встреч!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)