poniedziałek, 4 października 2021

Kartka - Vintage Garden

Nie mogę oderwać się od tej kolekcji. Papiery "Vintage garden" skradły mi serce, do tego stopnia, że postanowiłam wykorzystać je do zrobienia kwiatów. Dawno nie wykonywałam ich z papieru scrapowego i przyznam się szczerze, że troszkę wyszłam z wprawy, ale rezultat zaskoczył mnie pozytywnie, dlatego cieszę się z tej decyzji. Kartka jest w formacie DL, daje on więcej możliwości w zagospodarowaniu przestrzeni, zwłaszcza, że bardzo lubię podłużne kompozycje. Większości wyciętych elementów dodałam lat tuszując ich brzegi, znalazło się również miejsce na trochę koronki i elementów wyciętych z wykrojnika. Pod drzwiami umieściłam tekturę, którą zembossowałam na biało.  






Użyte produkty dostępne w sklepie:

Życzę Wam miłego i twórczego tygodnia :) 

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)