czwartek, 14 października 2021

Ponownie z Frosty days

 Bardzo mnie to cieszy, że nasze nowe kolekcje mnie nastrajają, żeby coraz częściej siadać do biurka i tworzyć.

Ja już zaczęłam nową kartkę, ale póki co chciałabym pokazać Wam świąteczną, na niebiesko.

Oczywiście na mojej kartce nie mogło zabraknąć pięknych kwiatów, tekturek, brokatu i innych świecidełek. Oprócz bombki z tegorocznego arkusza do wycinania - Christmas 06, użyłam także jednego arkusza z tamtego roku i jest to Christmas 03. Zresztą wszystkie zeszłorocze świąteczne arkusze są bardzo uniwersalne i idealnie nadają się do łącznia z różnymi papierami, ale przede wszystkim  z Frosty days. Także nie zapominajcie o nich :D.




Użyłam :


xxx Karasiowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)