czwartek, 28 października 2021

Kolekcje Grunge Backgrounds i Woods po raz pierwszy

Witam Was serdecznie :)

Jako pierwsza mam ogromną przyjemność pokazać Wam pracę z naszych dwóch najnowszych kolekcji  "Grunge Backgrounds" i "Woods", które od jutra będą już w sprzedaży.

Ja szczególnie jestem zauroczona wspaniałymi tłami, które w zamyśle są zrobione pod wiele rodzajów prac : kartek, albumów, LO, ale i prac mediowych. Obie kolekcje także są idealnym uzupełnieniem większości naszych kolekcji.

Zrobiłam kartkę z papieru Grunge Backgrounds 09 i z Woods 03, dodałam do nich papier z kolekcji świątecznej. 

Kartka ta jesr dosyć prosta, ukwiecona i oczywiście ze świecącymi dodatkami, tekturkami i moimi ulubionymi kryształkami i brokatem.






Użyłam :


Jak pisałam wyżej, jutro w sklepie, będą dostępne te dwie kolekcje, ale na życzenie wielu klientów, w zakładce  Doors & Windows, pojawią się dwa nowe arkusze :)


xxx Karasiowa







1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)