sobota, 18 czerwca 2022

Kredka

Witajcie!

Czas pędzi jak szalony, koniec roku szkolnego już niebawem, czas zatem pomyśleć o kartkach i upominkach dla nauczycieli oraz wychowawców. Ja postawiłam w tym razem na trójwymiarową formę i stworzyłam pudełko na słodkości w kształcie kredki. 

Podczas naszej ostatniej transmisji na żywo stworzyliśmy wspólnie całą bazę pudełka, a następnie je ozdobiliśmy. Wykorzystałam w tym celu naszą najnowszą kolekcję papierów Spring Purple oraz dedykowane jej elementy z arkusza z dodatkami. Dodałam koronki oraz ręcznie robione przeze mnie kwiaty z tkaniny.

Na naszej grupie na Facebooku pojawił się już post konkursowy, pod którym możecie wrzucać Wasze kredki!

Transmisja jest zapisana i możesz ją zobaczyć tu


Wykorzystałam: 




Pozdrawiam Was serdecznie
i do zobaczenia 😊
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)