piątek, 3 czerwca 2022

Prezentacja nowej kolekcji "Spring Purple"

Witajcie!

Od wczoraj w naszym firmowym sklepie gości nowa kolekcja "Spring Purple".
Ja dzisiaj zapraszam Was na prezentację tych przepięknych papierów.
Poniżej znajdziecie link do filmu, w którym możecie zobaczyć dokładnie
każdy arkusz kolekcji oraz wszystkie dodatki do kolekcji.

Te cudne papiery zainspirowały mnie do stworzenia ślubnej kartki,
pełnej ślicznych kwiatów, namalowanych przez Anię Lipowską.

W mojej pracy wykorzystałam arkusze 03/04, 05/06 i 09/10.
Nie mogło zabraknąć pięknych liści oraz kwiatów 
z arkuszy "Spring Purple. Flowers" oraz "Leaves 9".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!





Zapraszam na film:


W pracy użyłam:

  

  

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)