poniedziałek, 6 czerwca 2022

Layout - Spring Purple - Agnieszka Korman

Dzień dobry!
Cieszę się, że dzisiaj mam okazję pokazać Wam moją pracę z najnowszej kolekcji Spring Purple.
Wykonałam z niej przepełniony radością i ciepłymi kolorami layout. 

LOVE 


Wybrałam dwa arkusze 05/06 i 03/04. 
Akusz 05/06 ma świetny układ graficzny, który pozwolił mi na kompozycję, która sobie wyobraziłam. 
Obcięłam go na brzegach i umieściłam na kolejnym arkuszu 03/04.
 

W lewym dolnym rogu umieściłam zdjęcie ślubne mojej siostry i szwagra. Jest to moje jedno z ulubionych zdjęć z ich ślubu, są tacy radośni, przepełnieni szczęściem. Ozdobiłam je kwiatową kompozycją złożoną z wyciętych papierowych listków i kwiatów oraz ręcznie wykonanych przeze mnie kwiatów z materiału. Oprócz nich w kompozycji znalazło się miejsce na tekturki i odrobinę sizalu, a także płatki złota i mikrokulki.
  
A tu kilka zbliżeń:





W górnym prawym rogu przykleiłam tekturkę, pokrytą pudrem do embossingu. Ozdobiłam ją wyciętymi elementami i ślicznymi różowo - fioletowymi motylami. 

Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do tworzenie z tą przepiękną kolekcją Spring Purple.
Do zobaczenia :)


Użyte materiały:




 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)