wtorek, 14 czerwca 2022

Moc życzeń - Spring Purple

 Cześć! :) 

Zachwyca mnie najnowsza kolekcja Spring Purple,

jest taka energetyczna i przepełniona niesamowicie inspirującymi grafikami. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją kartkę wykonaną z tej kolekcji. 

Wybrałam format A6, dzięki czemu kartka pomieściła zgrabnie wszystkie elementy,

które wybrałam do jej ozdobienia.

W centralnym miejscu znalazło się kółeczko z ramką, 

znajdziecie je na odwrocie okładki, natomiast napis jest z kolekcji Aquarelles

Całość kompozycji podniesiona jest na kawałkach tektury. 

Jak widzicie dużo tu wyciętych elementów: śliczne kiście kwiatów, 

liście wygniecione dłutkiem kulkowym oraz moje kwiaty z materiału i papieru.

Na krawędziach kółeczka naniosłam drobniutki puder 3D.


Na koniec delikatne chlapania białym gesso i kartka gotowa :) 
Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca 
i zachęci do tworzenia z tej przepięknej kolekcji.
Życzę Wam pięknego i twórczego zbliżającego się długiego weekandu :) 


Użyte papiery:

 
 
 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)