wtorek, 21 czerwca 2022

"Sweet Memories" Layout by Amy Voorthuis

 Witam Was kochani fani ScrapAndMe!
Jesteście w stanie uwierzyć, że to już prawie koniec czerwca? Czas tak szybko pędzi, a na dzisiaj mam kolejny layout, tym razem z cudownych papierów "Spring Purple". Muszę powiedzieć, że ta kolekcja bardzo mnie ujęła jako, że kolor fioletowy jest moim ulubionym ale prawie w ogóle nie robiłam layout'ów w tym kolorze! W mojej pracy użyłam zdjęcia Kevina i Abbey, na którym brat uczy siostrę jak zdmuchiwać nasiona mlecza.  

 Hello Sweet ScrapAndMe Fans! 
Can you believe we are almost at the end of June already?? Wow time goes by so fast, for today I have another layout to share and this time with the beautiful new "Spring Purple" collection. I have to say I really love this one as purple is my favorite color but I almost never make layouts in that color! I have used a picture of Kevin & Abbey where he is learning her to blow at a dandelion. 

Sweet Memories: 

Za zdjęciem umieściłam shaker box, pierwszy raz użyłam go w takiej pracy, wcześniej zdarzało mi się to na kartkach. Do środka shaker'a włożyłam brokat i mix cekinów. Zszyłam wokół krawędzie moich stron oraz przeszyłam krawędzie shaker'a Następnie zrobiłam ramkę z wykrojnika i dodałam kryształowe krople.

Behind my picture I added a shaker box I have never done that before like this just on a card. In the shaker box I added glitter glass & angel mix sequins. I stitched around the edges of my page and around the shaker box. Then I made a frame with a die and the new papers and added crystal drops. 


Dookoła zdjęcia dodałam koronkowy szablon. Pomiędzy materiałowe kwiaty powtykałam gazę i jutę aby nadać im więcej przestrzenności. 
On the background around the picture I added a lace stencil. The flowers are fabric ones and I used some cheesecloth & jute behind them to give them more dimension. 
Na koniec dodałam ozdobne kółeczka, mgiełkę i paski z tekstami z "Sunflowers"obrysowane białym mazakiem.  
In the end I added some wishing bubbles, spray & text strips from the "Sunflowers"collection on which I made faux stitches with my white gel pen. 

Użyte materiały:
Scrap And Me papers used:



 

 Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać ich w komentarzu.
Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)