czwartek, 9 czerwca 2022

Scrapbook Layout - Dreams

Cześć! Witajcie ponownie na blogu ScrapAndMe. Dzisiaj będę się z Wami dzielić moim najnowszym layout'em jaki wykonałam używając cudownej kolekcji  Amidst The Roses,

Hey there crafty people! Welcome back to the ScrapAndMe blog, it's Guest Designer Melissa Attard here today sharing my newest layout using the stunning Amidst the roses collection.





W mojej inspiracji znalazło się sporo wycinanych elementów i dużo warstw.
Dodałam również kilka kępek kwiatów aby uczynić moją kompozycję przestrzenną. 
Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu mój projekt. Już niebawem przyjdę z kolejną inspiracją. 
Do następnego spotkania! Miłego tworzenia :) 

There was a lot of fussy cutting and layering involved in this layout.
I also added some flower clusters to make it pop some more.
I hope you liked my latest creation, I will be back very soon with some more crafty inspiration. Until then...Happy crafting!

Mel x

Użyte produkty:
Products Used

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)