niedziela, 18 września 2022

Beauties na urodziny

Witajcie, tu Monika.
Z pewnością znacie już dwie cudne nowe kolekcje od ScrapAndMe: świąteczną Magic Christmas i słodką, dziecięcą Beauties
Dziś pokażę Wam zestaw, który wprawdzie zrobiłam z papierów dziecięcych, ale jest zupełnie poważny - powstał z okazji 85. urodzin. 
Śliczne niebieskie papiery arkusza Beauties 09 uzupełniłam kwiatowym papierem Sapphire Days 06, świetnie razem wyglądają. 
Kompozycje kwiatowe ułożyłam na różowych kwiatach wyciętych z Beauties Cut out sheet Flowers i dodałam mnóstwo listków z Cut out sheet leaves 2, 
a śliczne kwiaty z arkusza Beauties 09 możecie zobaczyć na pudełku, w które zapakowałam kartkę. 
Jak zwykle okazuje się, że papiery od ScrapAndMe są nie tylko piękne, ale też uniwersalne :)
 




Użyte produkty:

 
 

Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)