wtorek, 13 września 2022

"SMILE" Mixedmedia Layout

                 Good Morning friends! Hope you all are pulling out well. Today me, Madhabi Roy is back on the blog to share with you my new inspiration project. 


Aww!.  how gorgeous  those sunflowers are. I have created this Mixedmedia layout using the gorgeous 'sunflowers' collection. Here I have used crackle texture paste, gesso, cutout elements of flower and leaves from the sunflower collection, diecuts, pearls and sequins.

Hope you liked my creation. Sharing some more closeup pictures.

Witajcie kochani. Mam nadzięję, że u Was wszystko w porządku. Dziś powracam na blog z kolejną moją inspiracją.

Przygotowałam dla Was mixmediowy layout z kolekcji "Sunflowers". A te słoneczniki wprost uwielbiam. Użyłam pasty o strukturze crackle, gesso wycinakowe kwiaty i listki, a także perełki i cekiny.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca. 






Products used are




Thank you for stopping here. See you soon with new inspiration. Till then, keep creating and happy crafting!

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam wkrótce. Miłego scrapowania Wam życzę 
Love
Madhabi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)