sobota, 24 września 2022

Dziewczęca kartka z kolekcji Beauties - Aga Mirkowska

 Cześć,

moja dzisiejsza inspiracja będzie słodka i dziewczęca za sprawą cudownej kolekcji Beauties. Przygotowałam kwadratowa kartkę z okazji 5-tych urodzin Paulinki. Paulinka ćwiczy balet i uwielbia różowy, więc kartka zawierająca te elementy wręczona od podwórkowej ekipy na pewno przypadnie jej do gustu. 


Baza ma wymiary 14.5 x 14.5 cm. Poza papierami wykorzystałam również kwiatki, sznurek i zaembossowaną tekturkę. Przecięłam ją na pół i umieściłam w tle. 


Na instagramowym koncie ScrapAndMe czeka na Was 20-sekundowa rolka, na której można podpatrzeć jak stworzona jest ta kartka.


Wykorzystałam również wykrojniki, które można znaleźć w sklepie, a linki do produktów znajdziesz poniżej. 

Wykorzystane produkty:





Pozdrawiam serdecznie,
Aga Mirkowska




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)