czwartek, 22 września 2022

Kartka świąteczna - inspiracja Agnieszki Korman

Witam Was bardzo gorąco!

Bardzo cieszę się, że mogę zaprezentować moją pierwszą pracę z cudownej kolekcji 


Kolekcje świąteczne wywołują we mnie szczególny dreszczyk emocji, nie mogę się ich doczekać i tego kiedy wpadną w moje ręce. Tegoroczne papiery świąteczne są wyjątkowe, piękna kolorystyka, wspaniałe kompozycje, ornamenty, ale także wiele grafik do wycinania. 


Do mojego wianka wycięłam cały arkusz z poinsecjami, pominęłam tylko podłużne kompozycje kwiatowe i jeden wianek. Pomiędzy kwiatami i listkami poutykałam plastry pomarańczy, gałązki ostrokrzewu, dzwoneczki i  inne ozdobne elementy.
Wianek jest złożony z trzech warstw, na samej górze umieściłam tekturkową ramkę i ozdobiłam ją moimi papierowymi poinsecjami. Całość ozdobiłam cekinami i mikrokulkami 




Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani i z chęcią sięgniecie po naszą kolekcji Magic Christmas.


Użyte materiały:

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)