czwartek, 17 sierpnia 2023

Kartka w torebce prezentowej - Summer Meadow - by Agnieszka Korman

Witajcie kochani! 

Od dłuższego czasu moim sercem zawładnęła kolekcja Summer Meadow
Penie dlatego, że opowiada ona o polnych kwiatach, które kocham i posiada piękne, żywe kolory. 
Mogę również przy tych papierach  eksperymentować florystycznie i po raz pierwszy tworzyć maki. 

Tym razem wykonałam kartkę z torebką. 

Na mojej pracy znalazło się dużo precyzyjnie wyciętych elementów, troszkę ozdób, kwiaty, wszystko to pozwoliło mi uzyskać fajną i lekką kompozycję. Mam nadzieję, że moja praca zachęci Was do sięgnięcia po tą piękną kolekcję.  




Dziękuję za uwagę i ściskam gorąco :) 
W mojej pracy użyłam:

1 komentarz:

  1. Gorgeous, your creations Agnieszka. Very beautifully done, love it! And some wonderful poppies you added as well. 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)