piątek, 4 sierpnia 2023

Trochę inna kartka by Aga Mirkowska

 Cześć,

kompletnie nie wiedziałam, jak zatytułować tego posta. Padło na "trochę inną kartkę". Dlaczego? Bo nigdy takiej nie zrobiłam. Począwszy od kompozycji, na ilości białego tła skończywszy. Mieści się w kopercie i nie użyłam żadnych mediów. Czyli, dla mnie trochę coś innego.

Wykorzystałam kolekcję Summer Meadow, a przede wszystkim arkusz z dodatkami do wycinania dedykowany do tej kolekcji.

Na tło wybrałam arkusz z delikatną kolorystyką i wzorem, aby nie przytłoczył kompozycji. 

Skupiłam się na wykorzystaniu zieleni, żółtego oraz dodałam czerwone maki dla kolorystycznego przełamania. 

 Jak Wam się podoba taki pomysł na kartkę? Jeśli jesteście ciekawi, jak powstawała zapraszam na rolkę na naszym IG.

Pozdrawiam,

Aga Mirkowska 


Linki do produktow:





1 komentarz:

  1. Although you never make cards like this, the result is very pretty! 👍
    Have a miły weekend.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)