niedziela, 6 sierpnia 2023

Ramka z baletnicą

Witajcie! Dzisiaj dzień mojej pierwszej inspiracji. Przy użyciu kolekcji SUMMER MEADOW przygotowałam dla Was bogato zdobioną ramkę z przesłaniem, która zostanie u mnie i będzie pamiątką mojej pierwszej twórczej przygody z DT 😊

Ramka posiada ukrytą zawartość - wystarczy rozwiązać wstążkę :)

Baletnica pochodzi z cudownej kolekcji Beauties.








W środku umieściłam banerki - swój oraz dziewczyn, które razem ze mną dołączyły do twórczego zespołu ScrapAndMe, ale Wy możecie wkleić w to miejsce np. zdjęcia z podróży albo tekst życzeń jeśli miałby to być prezent np. z okazji urodzin. 



Użyte papiery:




Życzę Wam mnóstwa twórczych pomysłów i pamiętajcie, że warto marzyć 😊
Kasia








2 komentarze:

  1. What a lovely entry on the blog Kasia, very beautifully done! I like the inside as well. 👏
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I'm so happy you like it! 🤗 Cieplutko pozdrawiam 💜

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)