niedziela, 27 sierpnia 2023

Ramka ze słonecznikami - Sunflowers collection - by Agnieszka Korman

Cześć, kochani twórcy i pasjonaci rękodzieła! Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moją najnowszą inspiracją – ramką ozdobioną słonecznikami. To prawdziwa podróż, która odbywa się za drzwiami wyobraźni, pozwala połączyć różne techniki i materiały, aby stworzyć unikalną dekorację. 

Do stworzenia tej ramki jako tło wykorzystałam jeden z papierów kolekcji "Sunflowers", który od razu wprowadza wesołą i ciepłą atmosferę. Aby dodać trochę tekstury i charakteru, zdecydowałam się na użycie pasty strukturalnej. Przy użyciu maski stworzyłam efekt ceglanej ściany, co nadało całości industrialnego uroku.

Jednak prawdziwą magię zaczęły tworzyć farby akrylowe. Delikatnie nakładając je na pastę strukturalną, otrzymałam efekt zniszczonego tynku, który wyglądał jak dzieło przypadku i czasu. To właśnie te małe detale sprawiły, że ramka nabrała głębokości i autentycznego charakteru.

Na bokach ramki postanowiłam stworzyć urocze kompozycje z wyciętych elementów, tekturek i kwiatów. Dodatki podkreśliły wygląd ramki, nadając całości wyjątkowego wyrazu. Kwiaty i liście dodane na bokach sprawiły, że ramka zyskała trójwymiarowy efekt, jakby otaczająca nas przyroda przeniknęła przez ramkę do naszego świata.

To niesamowite, jak wiele technik i materiałów można połączyć, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego. Cieszę się, że mogłam się podzielić tym projektem z Wami, drodzy czytelnicy ScrapAndMe. Zachęcam Was do eksperymentowania z różnymi technikami i materiałami, aby stworzyć własne dzieła. Pamiętajcie, że rękodzieło to nie tylko tworzenie przedmiotów, ale także wyrażanie siebie i swojej wyobraźni.



Dziękuję, że dziś byliście ze mną w tej kreatywnej podróży. Do zobaczenia przy następnym projekcie!

Przesyłam ciepłe pozdrowienia, Agnieszka :)



Użyte materiały:
 

1 komentarz:

  1. Świetny Agnieszka, so very beautifully done! It looks like a fairytale. 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)