poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Ślub na niebiesko - Monika Jakubowska

Witajcie.
Z pięknych papierów kolekcji Celebrations Blue 2 zrobiłam romantyczny ślubny zestaw. 
Ta kolekcja nadaje się idealnie do takich prac, jest jednocześnie elegancka i delikatna. 
Użyłam arkuszy Celebrations Blue 2 01/02, 03/04 i 05/06. 
Z arkusza Wedding 1 wycięłam młodą parę, którą nakleiłam na kartkę, 
a z Wedding 2 wycięłam kieliszki, które dodałam na etykiecie butelki. 
A skoro dominuje kolor niebieski, to nie mogło zabraknąć moich ukochanych niezapominajek z Forget-Me-Nots, dodałam ich naprawdę mnóstwo. 
Śliczne listki z Leaves 10 uzupełniły kompozycję kwiatową.
 






Użyte produkty:



 


 Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!

 

 

2 komentarze:

  1. Wow Monika, such excellent creations you have here. Świetny, love it! 🥰
    Miłego dnia. 🌞
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much dear Wilma!
    Have a great day! Hugs!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)