niedziela, 5 listopada 2023

Album okolicznościowy - Karteluszki Reni

 Dzień dobry.

Dzisiaj przybywam do Was z albumem, który był prezentem ślubnym dla koleżanki i kolegi z pracy.

Prezentem ślubnym, ale nie o tematyce ślubnej. Uznałam, że jest tak uniwersalny, że wykorzystają sobie na dowolną okoliczność. Nie chciałam uszczęśliwiać ich kolejnym ślubnym albumem, bo przecież oprawa zdjęciowa tej ważnej uroczystości będzie miała swój album od profesjonalnego fotografa. 

Pracę od podstaw zrobiłam sama. Wykorzystałam przecudowną kolekcję papierów  AFTERNOON SKY, która idealnie pasuje do kraftowej bazy.

Zapraszam do oglądania.
























Wykorzystałam ze sklepu:


Pozdrawiam

Renata


1 komentarz:

  1. Świetny Reni, this creation! It takes a lot of time to make something like this, but it is just gorgeous! 👏 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)