sobota, 11 listopada 2023

Hello!! ( Blooming Magnolia)



Hello, my crafty friends!!
Once again, it's me, Rajni Chawla from Timeless Creations. For today's inspiration, I am focusing on the Blooming Magnolia paper collection. I have created a slimline card very similar to the one that I created for the monthly challenge for this month. It is so easy and quick to create 2 or multiple cards simultaneously when you are ready with all the cut elements. 

Witajcie moi przyjaciele!!
To ja, Rajni Chawla z Timeless Creations. W dzisiejszej inspiracji skupiam się na kolekcji papierów Blooming Magnolia. Stworzyłam kartkę slimline bardzo podobną do tej, którą stworzyłam na comiesięczne wyzwanie na ten miesiąc. Tworzenie 2 lub wielu kart jednocześnie jest niezwykle łatwe i szybkie, gdy wszystkie wycięte elementy są już gotowe.


To get started, I prepared a slimline card base, added a panel using Blooming Magnolia pattern papers, layered a white die-cut circle frame, and added a few layers of Magnolia flower cutouts forming a floral cluster. 
Na początek przygotowałam wąską bazę kartki, dodałam panel z papierów ze wzorami Blooming Magnolia, nałożyłam białą wyciętą okrągłą ramkę i dodałam kilka warstw wyciętych kwiatów magnolii.

A die-cut sentiment, Hello, and a  few butterflies complete the card.





 Hope you liked my projects. I‘m always happy to hear from you. It is a joy to read your comments and I’m grateful to you all. Thank you for spending your precious time here. For more inspiration, you can follow me on Facebook, Instagram, YouTube, and, Pinterest.

Thanks for stopping by and for your support.

Sending love…..Rajni Chawla

Mam nadzieję, że spodobały Ci się moje projekty. Zawsze chętnie Cię wysłucham. Miło jest czytać Wasze komentarze i jestem Wam wszystkim wdzięczna. Dziękuję, że spędziłeś tutaj swój cenny czas. Aby uzyskać więcej inspiracji, możesz śledzić mnie na Facebooku, Instagramie, YouTube i Pintereście.

Dziękuję za zatrzymanie się i wsparcie.

Rajni Chawla




1 komentarz:

  1. 😲 Woow Rajni, what a stunning creation you made! Very wonderfully done, love it! 🥰
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)