czwartek, 9 listopada 2023

Z Mikołajem - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika :)
Ten Mikołaj z arkusza Christmas 17 Scrapandme absolutnie mnie zauroczył od pierwszego wejrzenia, 
więc oczywiście musiał trafić na koleją świąteczną kartkę. 
Z tego samego arkusza wycięłam górę prezentów, którą nakleiłam obok Mikołaja. 
Tłem dla całej kompozycji są kawałki arkusza Happy Holidays 09/10, 
a pod kompozycją kwiatową przykleiłam śliczne gałązki świerku wycięte z  Christmas 16,
 jagody z Christmas 15 i kwiaty z Christmas 19. 
Napis oczywiście z okładki Happy Holidays.
 



 Użyte produkty:





 
Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!


4 komentarze:

  1. Cudowna Monika, whát a gorgeous creation you made! This Santa is very lovely indeed, you made a wonderful card with it! 👏
    Wishing you a nice evening. 🥰
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)