czwartek, 30 listopada 2023

Święta w różu

                  Cześć kochani!

 Czy już jesteście w świątecznym nastroju? Ja jak najbardziej tak, uwielbiam świąteczne projekty, które według mnie są pełne ciepła i magii. Baza tamborek 3d zainspirowała mnie do stworzenia ozdoby w dziecięcym klimacie i będzie stanowić świąteczną dekorację w pokoiku mojej młodszej córeczki, który jest pełen różu. Zamontowałam też w nim lampki, które dodają uroku. 

Do mojej dzisiejszej inspiracji użyłam kolekcji papierów Pink Blossom2 oraz elementów do wycinania dedykowanych Happy Holidays.






                                           Wykorzystałam:




             Pozdrawiam Beata-BetiCraft




1 komentarz:

  1. Pięknie Beata, such a wonderful project you made, so lovely done.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)