piątek, 17 listopada 2023

Bombka - Happy Holidays - Agnieszka Korman

 Witajcie!

Czas świątecznych przygotowań jeszcze przed nami, lecz ozdoby najlepiej zacząć przygotowywać już w listopadzie. Moja choinka w poprzednim roku miała mały wypadek  i postanowiłam, że rozbite szklane bombki zastąpię swoimi ozdobami choinkowymi. 

Tym razem wybrałam bombkę akrylową, która idealnie nadaje się do umieszczenia w środku przestrzennych kompozycji. W ostatniej kolekcji świątecznej Happy Holidays  pojawiły się przepiękne grafiki do wycinania, dlatego nie miałam wątpliwości, że właśnie kilka z nich użyję do mojej pracy.

Jedną część bombki pokryłam w środku brokatem, pyłkami i sztucznym lodem. Na łączeniu przykleiłam wycisk z foremki, a na górze zawiązałam wstążkę, która dodała całości delikatności i  ostatecznego wykończenia.  


I jeszcze poglądowe zdjęcia, jak będzie wyglądać na choince wśród światełek :) 


Dziękuję Wam za dzisiejsze spotkanie, mam nadzieję, że było ono dla Was inspirujące. 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


Użyte materiały:

2 komentarze:

  1. Pięknie Agnieszka, you did really wonderful! Your Christmas tree will look very lovely with your own decorations! 🥰
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)