środa, 15 listopada 2023

Świąteczny Pop Up

                        Cześć kochani! 

 Tworzenie prac świątecznych sprawia mi niesamowitą radość🥰 Magia świątecznego sezonu jest obecna w całym moim domu gdzie unosi się zapach cynamonu a brokat dosłownie wszędzie😁 Dzisiaj mam dla Was wyjątkową kartkę/box Pop Up, która jest przepiękną ozdobą w świątecznym wystroju domu, cieszy oczy dzieci oraz dorosłych. Stworzenie kartki w tej formie nie jest problemem mając tak duży wybór elementów do wycinania. Ja w swojej dzisiejszej inspiracji użyłam kolekcji Happy Holidays oraz dodatków dedykowanych tej kolekcji. Jeżeli Wy też chcecie zachwycić rodzinę i znajomych wyjątkową kartką-zróbcie i podarujcie kartkę/boxa Pop Up😊 






                                Do projektu użyłam:



            Pozdrawiam Beata-BetiCraft❤️



1 komentarz:

  1. Świetny Beata, you made such a delightful creation! It really is a pleasure for the eye! Very lovely done! 🥰 👏
    Wishing you a nice evening.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)