czwartek, 17 grudnia 2020

Beże i czerwienie

Witajcie, tu Monika :)
Święta tuż tuż, więc przychodzę dziś z kolejną kartką świąteczną z kolekcji Simple Story 3 Beige. 
Tym razem papiery Simple Story 3 Beige 05 i 09 połączyłam z czerwonym papierem Holly Jolly Christmas 12. 
W bazie wycięłam okienko w kształcie śnieżnej kuli, zrobiłam shaker box i wypełniłam go brokatem, cekinami i koralikami. 
Jak zwykle zrobiłam bogatą kompozycję kwiatową, którą jeszcze uzupełniłam o wycinanki z arkuszy do wycinania Christmas. 
Z arkusza nr 4 wycięłam świece i kokardkę, z arkusza nr 03 trochę listków i oczywiście mnóstwo poinsecji z arkusza nr 02. 
Ozdobiłam również środek, widoczny przez okienko. Miejsce na życzenia zrobiłam z tyłu kartki. 
Na koniec dodałam brokat, cekiny, kryształki i kartka była gotowa.




 Użyte produkty:



 



  Pozdrawiam!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)