czwartek, 3 grudnia 2020

Ślub w beżach/ Beige wedding card

Witajcie!

Jest mi niesamowicie miło, że mogę się z Wami przywitać na blogu Scrapandme.
Bardzo dziękuję, że mogłam stać się częścią tego fantastycznego zespołu!
Moja powitalna inspiracja, to kartka ślubna, 
która powstała z kolekcji "Simple Story 3 Beige".

Do stworzenia kartki wykorzystałam arkusz okładkowy oraz arkusze nr 03/04, 09/10.
Nie mogło zabraknąć kwiatów wyciętych z arkusza z elementami do wycięcia.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello,

I am very happy to be part of this fantastic team 
and say hello to you on the Scrapandme blog.
My first inspiration is a wedding card,
which was created from the "Simple Story 3 beige" collection.

To create this card I used the cover sheet and sheets 03/04, 09/10.
I also used cut out sheet flowers.

I invite you to my inspiration!





Zapraszam Was również na filmowy tutorial/
I invite you to watch step by step tutorial on YouTube channel.


Użyte materiały/ I used:

  

  

  

  

Życzę Wam twórczego popołudnia/ Greetings,
Monika Conca




1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)