czwartek, 31 grudnia 2020

Zalterowany pędzel - pożegnalny post Marii Chesnokovej.


Dzień dobry wszystkim, Kochani!

Dzisiaj po raz ostatni spotykam się z Wami jako projektantka wspaniałego zespołu ScrapAndMe. Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, przyjaźń i wspólny twórczy rok. Przez ten czas nawiązała się między nami bardzo kreatywna więź.

Na koniec przygotowałam dla Was pracę odzwierciedlającą moje uwielbienie dla kolekcji Especially for you

Zalterowałam pędzel, ozdabiając go wyciętymi elementami z niesamowitej, wcześniej wspomnianej przeze mnie kolekcji Especially for you, dodałam także kwiaty, liście i jagody, a także umieściłam w centrum kompozycji uroczego króliczka.

A teraz zobaczmy więcej szczegółów






Mam nadzieję, że podoba się Wam moja inspiracja.


Cóż, nadszedł czas, żeby się z Wami pożegnać. Ale nie mówię "Do widzenia", za to powiem "Do następnego razu" moi drodzy, kreatywni przyjaciele. Byłam bardzo, bardzo szczęśliwa, mogąc współtworzyć wspaniałą historię pod tytułem SCRAPANDME. Życzę tej kreatywnej marce dużo inspiracji, powodzenia i oczywiście jeszcze więcej równie zachwycających kolekcji!


Użyłam:



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)