poniedziałek, 7 grudnia 2020

Gościnnie Sabina.

 Witajcie Przyjaciele ScrapAndMe!

Zawszsze cieszymy się kiedy możem gościć zwyciężczynie naszych wyzwań. Wyczekujemy tych prac, ponieważ jesteśmy ogromnie ciekawe czym nowym nas zaskoczą. Tym razem nasze zaproszenie przyjęła Sabina, która sięgnęła po poprzednią zimową kolekcję White Christmas.

Zapraszamy do zapoznia się z naszym gościem i obejrzena jej pięknej inspiracji!


Hej! 
Jestem Sabina i w sieci znacie mnie (lub też i nie;)) pod nazwą Bubu Box. Prywatnie żona i mama dwójki urwisów, scrapem zajmuję się prawie 4 lata. Gdyby nie scrap to... hmmm... na pewno miałabym więcej czasu, pięniędzy i mniej nerwów (😅) ale nie wyobrażam już sobie dnia bez kartkowania. 
Jest mi bardzo miło, że goszczę na blogu Scrapandme - to dla mnie zaszczyt! 
Na moją inspirację przygotowałam kartkę typu 'double concertina card'. 
 Mam nadzieję, że się Wam spodoba! 
Pozdrawiam Was ciepło, Sabina.








W naszym sklepie z tej kolekcji pozostał papier 07/08.



Dziękujemy Sabinie, że do nas zawitała i zechciała się podzielić swoją piękna pracą :)  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)