wtorek, 15 grudnia 2020

Świąteczne tagi - zawieszki do prezentów

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was tutorial na świąteczne tagi, 
które świetnie posłużą nam jako zawieszki do prezentów. 
Do wykonania tagów użyłam arkuszy 01/02, 07,08 oraz 11/12
z kolekcji "Holly Jolly Christmas".
Wykorzystałam także elementy ze świątecznych arkuszy z elementami do wycinania. 

Zależało mi na tym, żeby każdy z tagów był w innym klimacie. 
Powstał więc "mroźny" tag, do którego wykorzystałam błękity, granatowe deski oraz białe poinsecje.
Drugiej zawieszce nadałam nieco klimatu vintage 
i wykonałam ją w tradycyjnych świątecznych kolorach, z czerwonymi kwiatami.
Tagi ozdobią świąteczne paczki dla moich dzieci.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!






Zapraszam również na filmowy tutorial:


Użyte materiały:

  

   

  

Życzę Wam twórczego popołudnia, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)