wtorek, 29 grudnia 2020

Simple Story 3 beige - kartka z niebieskimi kwiatami

 Witam :)

U mnie ponownie na beżowo. Najnowsza kolekcja "Simple Story 3 beige" dalej mnie jakby motywuje do działania ;) . 

Bardzo lubię jak na moich pracach się błyszczy, mieni, więc i tym razem dodałam parę akcentów błyszczących - srebnozłoty kolczyk, srebrne części od bransoletki, kawałeczek złotego grubego łańcuszka, brokat, ale i kryształki w odcieniach kwiatów. Jeśli chodzi o te kryształki to ja je uwielbiam, przez wiele lat ich używałam, a teraz udało mi się je sprowadzić do naszego sklepu ( niestety tylko w tym kolorze ), więc i ja je mam :D. Od dawna lubuję się też w pomponikach białych, które odcinam z taśmy i podkładam pod kwiaty, na dzisiejszej inspiracji także się znalazły.






Użyłam :



Ściskam Was mocno i życzę Wam w nadchodzącym Nowym 2021 Roku, samych radości, spokoju, zdrowia i niekończącej się weny twórczej

xxx Karasiowa


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)