niedziela, 3 stycznia 2021

"Especially for You" na Urodziny

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na moją pierwszą inspirację w Nowym Roku, 
jednocześnie życząc Wam, by był on pełen zdrowia, radości oraz twórczych mocy.
Przychodzę z tutorialem na kartkę urodzinową z bardzo bogatą kompozycją kwiatową.
Kompozycja ta powstała nie tylko z kwiatów z foamiranu, 
ale również z całej masy elementów wyciętych z arkuszy ScrapAndMe.

W swojej pracy użyłam arkuszy nr 03/04, 05/06, 07/08 
oraz arkusza okładkowego i elementy do wycięcia z kolekcji "Especially for You".
Wykorzystałam również arkusz 03/04 z kolekcji "Little Cuties", 
liściaste arkusze z kolekcji "Amidst the Roses" (leaves 1, leaves 2)
oraz arkusz "flowers" z kolekcji "Meadow Impressions".

Myślę, że taka kartka świetnie sprawdzi się na urodziny czy imieniny.
Poniżej znajdziecie również link do filmowego tutorialu.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!





Zapraszam na tutorial:



W pracy użyłam:
  

  

  

 

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)