czwartek, 14 stycznia 2021

Różana kartka

Witajcie!

Nasze, trwające właśnie wyzwanie zainspirowało mnie do stworzenia kolejnej błyszczącej kartki.
Tym razem użyłam kolekcji "Amidst the Roses" oraz arkusza 03/04 z kolekcji "Simple Story 3 Beige".
Ostatnio bardzo lubię robić kartki z shakerami i wykorzystywać w pracach drobniutkie cekiny. 
Nie mogło ich więc zabrakną także w tej kartce. 

Stworzony shaker box postanowiłam przysłonić nieco kompozycją kwiatową.
Wycięłam sporo elementów z arkuszy z elementami do wycinana.
Z arkusza 03/04 z kolekcji "Amidst the Roses" wycięłam płatki i stworzyłam papierowe róże. 
Pięknie się zgrały z resztą kompozycji, a cieniowany arkusz z motywem odręcznego pisma, 
oszczędził mi konieczności farbowania płatków. 

Mam nadzieję, że moja inspiracja się Wam spodoba. 
Tutorial krok po kroku znajdziecie na naszym kanale YouTube
- link znajdziecie poniżęj.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!







Zapraszam na tutorial:

W pracy użyłam:




Serdecznie pozdrawiam,
Monika Conca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)