niedziela, 24 stycznia 2021

Jasne i kolorowe pudełko upominkowe. Inspiracja od Eleny Senkovskiej.

Witajcie moi drodzy!

Okres Bożego Narodzenia i Nowego Roku już za nami, a mnie się tęskni za wiosną i za jej żywymi kolorami! Dlatego z wielką radością pokazuję Wam moje najnowsze pudełko na prezent, które dzięki kolekcji Blooming Magnolia  jest jednocześnie delikatne i pełne kolorów.

Niezwykle piękne i głębokie odcienie kwiatów magnolii, wyciętych z dodatkowego arkusza kolekcji Blooming Magnoliauzupełniłam figlarnymi motylkami, co razem stworzyło  piękną kompozycję.  


Jeszcze więcej szczegółów. 





Będzie  mi bardzo miło, jeśli spodoba Wam się moje nowe pudełko. 
W swojej pracy korzystałam z produktów. 
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia wkrótce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)