środa, 27 stycznia 2021

Simple Story 3 Beige - romantyczna kartka - inspiracja Agnieszki Korman.

Dzień dobry przyjaciele :) 

Simple Story 3 Beige, to kolekcja, z której tworzy mi się ostatnio najmilej. Ta delikatność, piękne wzornictwo, inspiruje mnie do robienia romantyczno - kwiatowych prac. Kolekcja Simple Story Beige przeszła swego rodzaju ewolucję, choć kilka motywów przewija się we wszystkich trzech projektach, to każda jej odsłona jest dojrzalsza i pełniejsza. Trzecia edycja zachwyciła mnie i pozwoliła na zmianę perspektywy tworzenia :) Mam nadzieję, że tutorial, który nakręciłam dla Was, będzie inspiracyjny. 
Proszę o wyrozumiałość dla mojego aparatu, który pod koniec postanowił zakończyć współpracę, oznajmiając mi, że na karcie pamięci miejsca brak
.
Zapraszam do obejrzenia mojej pracy i filmu, który jest zamieszczony na dole postu.







Użyte materiały:

 
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)