sobota, 2 stycznia 2021

Urodzinowa

Witajcie, tu Monika :)
Uwielbiam papiery ScrapAndMe za piękne wzory, ale też za to, że można je dowolnie łączyć. 
Dziś chcę Wam pokazać urodzinową kartkę, na której wymieszałam kilka kolekcji. 
Do oklejenia kartki użyłam papierów Blooming Magnolia 11/12 i Blooming Magnolia 07/08. 
Kompozycja kwiatowa składa się z moich kwiatów, do których dodałam mnóstwo listków z arkuszy Leaves i Amids The Roses Leaves 02
Listki mają różne odcienie, a razem wyglądają świetnie.
Uroku dodały malutkie niebieskie niezapominajki i frezje, które wycięłam z Celebrations Blue Flowers.
Do kompletu okleiłam również pudełko: na zewnątrz użyłam Blooming Magnolia 11/12, a wewnątrz Blooming Magnolia 05/06.





 Użyte produkty:





  Pozdrawiam! 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)