czwartek, 28 stycznia 2021

Różane serdeczności

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką,
która powstała z nowej, wspaniałej kolekcji "Rosy Days",
zaprojektowanej przez naszą niezastąpioną Kludię Szpunar.
Stworzyłam bogatą, kwiatową kompozycję, w której wykorzystałam
całą masę elementów wyciętych z arkusza "Rosy Days flowers".
Użyłam też arkuszy 01/02, 05/06 oraz 09/10.
W kompozycji znalazła się również serwetka wycięta z arkusza okładkowego.

W związku z tym, że kolekcję ozdabiają piękne,
namalowane przez Annę Lipowską, kwiaty dzikich róż,
ja również postanowiłam stworzyć swoje foamiranowe róże.

Serdecznie zachęcam do zapoznania się z naszą nową kolekcją!
Poniżej znajdziecie link do filmu, z prezentacją całej kolekcji
oraz tutorialem na moją różaną kartkę.

Zapraszam na moją inspirację!





Zapraszam na prezentację kolekcji oraz tutorial:


W pracy użyłam:

  

  

  
Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)