poniedziałek, 4 stycznia 2021

Kwiatowa kartka z uroczymi motylkami. Inspiracja Eleny Senskovaya

Drodzy przyjaciele !

Spotykamy się już w Nowym 2021 Roku, dlatego chciałabym życzyć Wam szczęścia i wszelkiej pomyślności. Niech ten nowy rok przyniesie Wam tylko to co najlepsze, a nam wszystkim życzę zdrowia i spokoju na całym świecie.

Moja pierwsza tegoroczna inspiracja to bardzo delikatna kartka z motylkami, którą wykonałam z kolekcji "Simple Story3 beige"

Dzięki przepięknym kwiatom, kartka przypomina mi kwitnący ogród, z trzepoczącymi w nim motylkami.







Jestem przekonana, że tak samo jak zachwycicie się tą kolekcja papierów, tak i  praca z nią sprawi Wam tyle samo radości co i mi.


Użyłam :




Inspirowała Was Elena Sencovskaya


Życzę dużo inspiracji! I do zobaczenia wkrótce!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)