poniedziałek, 23 października 2023

Dwie kartki świąteczne

 Witam Was serdecznie

Od jakiegoś czasu nabrałam ochoty, żeby oprócz prac z kompozycjami kwiatowymi, porobić coś zupełnie innego. A wszystko przez gesso, którego nie używałam od lat. Jak gesso to koronki, różne, szczególnie te bawełniane, które fajnie się udzierają. Tak więc ostatnio przeplatam, robię prace i z kwiatami i bez. 

Dziś mam dla Was dwie kartki świąteczne o trochę podobnym układzie kompozycji, ale jednak zupełnie inne. 


Pierwsza jest bez kwiatów ;). U góry nakleiłam koronki, na nie ułożyłam naturalne brązowe gałązki, nałożyłam gesso, sztuczny śnieg, posypałam śniegowym brokatem, dodałam kilka srebrnych cekinów , ale również błyszczące srebrne koraliki . Na gałązkach powiesiłam trzy bombki srebrne. Papier z kolekcji Happy Holidays.





Druga z kolei jest zrobiona z papieru z kolekcji Summer Meadow, z tekturkowymi sopelkami, z kompozycją kwiatową, z wycinankami roślinnymi z arkuszy z kolekcji Magic Christmas i z wieloma dodatkami, których użyłam w tej pierwszej kartce. 




Produkty ze sklepu :






Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa



1 komentarz:

  1. 😲 Woow Ania, świetny both your creations are! Very beautifully done, I like your cute christmasballs very much... 🥰ánd your flowers of course. 🥰
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)