niedziela, 15 października 2023

Kartka z pupilem

    Cześć kochani!

          U mnie sezon świąteczny ruszył pełną   parą i dlatego na dzisiejszą inspirację wybrałam świąteczną kartkę DL z czworonożnym pupilem, bo kto nie kocha swoich pupili? W zeszłym  roku miałam wiele pytań o kartki  świąteczne z pieskami i kotkami, dlatego jak zobaczyłam elementy do wycinania, które są dedykowane kolekcji Happy Holidays moja radość nie miała granic. Oczywiście jak jest to praca świąteczna to musi być na bogato i nie może zabraknąć brokatu, sparkli, kuleczek, perełek, gessa i ... wielu innych. Jestem ciekawa czy Wy też lubicie kartki ze zwierzakami? 








                    Pozdrawiam Beata-BetiCraft!



                                Wykorzystałam:







1 komentarz:

  1. What a wonderful creation you have made Beata, love every detail of it, as well as the little dog! 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)