środa, 4 października 2023

Zimowy album harmonijkowy by Aga Mirkowska

 Cześć,

dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem na YT na zimowy album harmonijkowy. 


Do stworzenia albumu wykorzystałam najnowszą kolekcję Happy Holidays i dedykowane do niej dodatki do wycinania. Linki znajdziesz na końcu wpisu.


Bazę wykonałam z tektury z recyklingu. Okleiłam pustą kartką z kalendarza o połyskującej powierzchni - dobrze jest wykorzystywać takie elementy, a nie bez sensu je wyrzucać. Brzegi zabezpieczyłam metalowymi narożnikami.


Piękne materiałowe poinsecje przyprószyłam brokatem opalizującym, cekinami przeźroczystymi i gwiazdkami.


Link do tutorialu na YT:



Pozdrawiam,

Aga Mirkowska





1 komentarz:

  1. What a gorgeous album you made Aga, świetny and I love it! 🥰 And dziękuję bardzo for your tutorial!
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)