sobota, 14 października 2023

Dwie radosne kartki - Rajni

Good Evening, my dear friends!!

Rajni Chawla, here from Timeless Creations. Once again it's my turn to inspire you with ScrapAndMe supplies. Today, I am focusing on Bright and Soft Paper Collections. I know it looks repetitive, but ScrapAndMe papers are divine. The quality, the patterns, the colors.......everything is so addictive. Once again I started cutting element sheets and couldn't resist cutting a lottt.  I have two special occasion cards to share. 
For both my cards, I prepared a card front using beautiful pattern papers and decorated them using fancy  dies. 

Dzień dobry moi drodzy!!

Rajni Chawla, tutaj z Timeless Creations. Po raz kolejny zainspiruję Was materiałami ScrapAndMe. Dziś skupiam się na kolekcjach jasnych. Wiem, że wygląda to na powtarzalne, ale papiery ScrapAndMe są boskie. Jakość, wzory, kolory... wszystko jest tak uzależniające. Po raz kolejny zabrałam się za wycinanie arkuszy elementów i nie mogłam się powstrzymać. Mam do udostępnienia dwie kartki na specjalne okazje.
Do obu kartek przygotowałam fronty z pięknych wzorzystych papierów i ozdobiłam je fantazyjnymi wykrojnikami.








The second card is a slimline wedding card with lots and lots of layers. 





Hope you liked my projects. I‘m always happy to hear from you. It is a joy to read your comments and I’m grateful to you all. Thank you for spending your precious time here. For more inspiration, you can follow me on Facebook, Instagram, YouTube, and, Pinterest.

Thanks for stopping by and for your support

Sending love....Rajni Chawla 

Mam nadzieję, że spodobały Ci się moje projekty. Zawsze chętnie Cię wysłucham. Miło jest czytać Wasze komentarze i jestem Wam wszystkim wdzięczna. Dziękuję, że spędziłeś tutaj swój cenny czas. Aby uzyskać więcej inspiracji, możesz śledzić mnie na Facebooku, Instagramie, YouTube i Pintereście.

Rajni Chawla









 



1 komentarz:

  1. Such gorgeous creations you made Rajni, with so many wonderful details... love it! 🥰
    Wishing you a nice weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)