poniedziałek, 30 października 2023

Świąteczna dekoracja

                             HO HO HO!!!       

                     No to lecimy dalej ze świątecznymi projektami, bo święta już tuż tuż... Tym razem projekt mixed mediowy, którego bazą jest bombka hdf a wykorzystałam do niego kolekcję papierów Happy Holidays od @scrapandme. 

Do stworzenia kompozycji wykorzystałam elementy do wycinania, których ta kolekcja ma mnóstwo i naprawdę jest w czym wybierać. Ta inspiracja ma naprawdę wiele warstw i w dodatku świeci się. Ponadto do tej pracy użyłam farb, wosku, pasty strukturalnej, sizalu, brokatu, sparkli, kwiatów z foamiranu, foremek i kulek 3d.      

 Mam nadzieję, że moja propozycja takiej dekoracji świąteczne spodoba się Wam.







                                Wykorzystałam:




                            Pozdrawiam Beata-BetiCraft!



2 komentarze:

  1. Świetny Beata, coś pięknego! And how wonderful with the light! 👏 Love it. 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)